Reklamačný poriadok

1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácie a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb, ktoré predávajúci predal spotrebiteľovi. Pri reklamácii sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

2. V záujme dobrých vzťahov, ktoré si roky budujeme s našimi zákazníkmi odporúčame, resp. prosíme vás pred samotnou reklamáciu telefonicky nás kontaktovať na uvedenom kontaktnom telefónnom čísle. Pevne veríme, že týmto krokom vieme vybaviť k spokojnosti zákazníka väčšinu prípadných sporných bodov, resp. reklamácie alebo sťažnosti.

3. Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len "VOP") predávajúceho a opisuje postup, akým spôsobom pristupovať pri reklamácii tovaru / výrobku / produktu nadobudnutého.od.predávajúceho.

Kupujúci, ktorým môže byť podnikateľ alebo spotrebiteľ, je povinný sa oboznámiť s reklamačným poriadkom a VOP predávajúceho ešte pred objednaním tovaru. Zároveň kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť predávajúcemu: Ing. Dušan Ševčovič – TRI.CON; www.sevcovic.sk potrebnú súčinnosť potrebnú pre vybavenie reklamácie. V opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o čas, v ktorom kupujúci.neposkytol.požadovanú.súčinnosť.

Uzavretím kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho kupujúci súhlasí s týmto reklamačným poriadkom. Definície pojmov obsiahnuté v tomto Reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami vo VOP. Pokiaľ tento reklamačný poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný vo VOP. Ak nie je definovaný ani tam, chápe sa vo význame, v akom ho užívajú platné a v súčastnosti  účinné právne predpisy Slovenskej republiky.

Prevzatím tovaru je okamih jeho odovzdania predávajúcim kupujúcemu, resp. prvému prepravcovi.

4. Reklamácia sa vybavuje počas otváracej doby v kontaktnom mieste / prevádzke predávajúceho, resp. kde bola služba poskytnutá alebo kde bol tovar zakúpený. V prípade, ak bol tovar zakúpený cez e-shop - reklamovaný tovar je nutné zaslať poštou, resp. dopravcom / kuriérom na kontaktnú adresu predávajúceho.

Ing. Dušan Ševčovič – majiteľ

Ing. Dušan Ševčovič – TRI.CON

Jána Stanislava 15

841 05 Bratislava 4 – Dlhé diely

IČO: 37084020

DIČ: 1020167280

IČ DPH: SK1020167280

Bankové spojenie: Prima Banka, a.s. Slovensko

č.ú.: 4 110 124 205 / 3100

IBAN: SK 72 3100 000 000 4110 124 205

e-mail: obchod@sevcovic.sk ; mobil: +421 903 244 243

*

*

 

5. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo o poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok).

 

Druhy reklamácií a ich vybavenie:

a) Záručná reklamácia

Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka Slovenskej republiky. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť (v prípade odoslania poštou platí dátum odoslania) najneskôr v posledný deň záručnej doby.

Záručná doba začína plynúť zásadne dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
 
Záručná doba je:

  • u nového tovaru 24 mesiacov, ak neustanovuje osobitný právny predpis lehotu dlhšiu;

Záručnú reklamáciu vybaví predávajúci podľa možnosti ihneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný alebo poskytnutím náhradnej, bezvadnej služby / tovaru / výrobku / produktu. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.

Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

 

b) Reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny a pod.

Osoba vybavujúca reklamácie zastupujúca internetový obchod / e-shop: www.sevcovic.sk zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

6. O každej reklamácii vyhotoví predávajúci reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa archivuje u predávajúceho.

7. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne alebo elektronickou formou oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

 

S úctou

Ing. Dušan Ševčovič – majiteľ; obchod@sevcovic.sk; 0903 / 244 243